Pappa fyller år!

Hipp hipp hurra för pappa som fyller år idag!

Ligger kvar i sängen och laddar för en intensiv dag. Det märks tydligt när Stefan är bortrest och jag ska lämna Ismone i skolan och ha Elis med mig. Tur att väskorna är packade och klara!
Blir snart till att väcka båda trollen, se till att de får kläder på sig och mat i magen. Sen till skolan och lämna Ismone kl 8.00 . 8.30 ska Elis och jag vara på sjukhuset för mina allergisprutor, kl 9.45 ska vi vara på habiliteringen för bad. Sen till förskolan och lämna Elis. Kl 13 ska jag vara tillbaka på Elis förskola för ett nätverksmöte med personalen från förskolan och habiliteringen. Det är lagom slut tills att Elis vaknat och då kör vi och hämtar Ismone. Tack o lov att jag har bil! Åker hem för att sedan gå och lämna Ismone på kören och Korsdraget i Sollyckanskyrka.
Sen firar vi pappa här hemma i kväll! Så slipper jag ut och flänga med barnen igen!

Behöver jag berätta att jag tagit ledigt från jobbet idag? ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0