Jisses vilken vecka!

Sjukaste veckan sen i julas!

Elis mår åtminstone bra nu, äter och pratar som en tok (i hans ögon mätt), i förmiddags bröt han ihop för att vi inte hade några vindruvor hemma...
Tur att morfar kunde rycka ut!

Ismone har slutat kräkas och nu är det diarré och feber som gäller.
Följer Elis sjukdoms förlopp, med skillnaden att hon kräkts ännu mer och har högre feber, hon mår dock betydligt bättre vad gäller om man ser till allmäntillståndet.
Hon är trött och som hon säger "helt slut", vilket jag kan förstå efter det här senaste dygnet.
Själv så väntar jag på att Stefan ska komma hem från jobbet så att jag kan få lägga mig och vila en stund.

Har funderat på om påskpyntet ska komma fram i år eller inte, får se om jag gitter pynta eller ej...
Har inga storslagna planer för i påsk mer än att vi bjudit hem de som inte kunde komma på mitt födelsedagsfirande på långfredag.

En trött prinsessa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0