Det blev en natt till...

Efter en intensiv eftermiddag med läkarrond, rullstolsfix och mätning till höftortos har vi nu tagit kväll här inne på rum 1.
Vid läkarronden beslutades det att Elis får stanna i natt med en ny omgång dropp.
När den var klar så fylldes rummet med personal från habiliteringen; arbetsterapeut, hjälpmedelskonsulent och tekniker. Dessutom så kom ortopedteknikern på samma gång för att faktiskt träffa både Elis och mig.
Elis skulle han ta lite mått på och jag har äntligen tagit tag i saken att skaffa inlägg till mina skor.
Rullstolen blev fixad och klar och mått till Micron ordnades oxå.
Dietisten har jag oxå fått pratat med idag. Skönt att fått det gjort.

Nu ska jag ringa försäkringskassan, sen ska jag beställa in en filt och en kopp kaffe sen tar jag kväll.
I morgonbitti kommer Stefan och tar över och jag går till jobbet, resten av veckan är jag hemma med Elis.

Go kväll önskar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0