Tjo vad det blåser!

Och som det har blåst i natt! Känns som att det blåser genom väggarna. I natt har jag sovit med mysdress på eftersom jag frös så natten innan. Eller sovit och sovit - har legat vaken mycket och lyssnat på blåsten utanför. Inte för att den bekymrar mig så mycket utan bara för att jag är inne i en "jag-är- klarvaken-mitt-i-natten-period".
Elis somnade igår strax efter 20.00 då jag nattade honom i sängen (detta trots att han hade en sen eftermiddagslur) var beredd på att han skulle vakna till igen som han brukar efter ca 40 minuter, men han vaknade första gången någongång efter midnatt och då behövde jag bara ge honom nappen. Samma visa var det vid 4-tiden, men så länge det bara är nappen så är det helt ok.
6.20 så vaknade han och då ville han inte somna om även om jag tog in honom till oss så då gick vi upp. Det är ju faktiskt en helt ok tid när det sen blir vardag.
En flaska välling och lite mys på det resulterade i att han somnade om i min famn... Så nu sitter jag här i soffan, ensam vaken i detta hus och lyssnar på blåsten, tittar på morgontv och läser tidningen!
God morgon!

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0