Tanden är kvar och jag 1060 kronor fattigare!

I morse var det tidig uppstigning för hela familjen Appelgren, Elis vaknade 6.30 (vilket jag tyckte var helt fantastiskt eftersom han sovit hela natten) och ville inte somna om inne hos oss. Stefan insåg att det var han som skulle ta hand om Elis på morgonen så han tog sig snabbt till duschen. När de två gått ner så väckte jag Ismone och medans hon klädde sig så fixade jag till mig lite. 7.20 lämnade Ismone och jag huset!

Ner till stan för tandläkarbesök.

Först tog de hand om min halvt tappade fyllning, och jag klarade det riktigt bra. Visst var jag spänd som en fiolsträng men jag överlevde.
Efter mig så tittade tandläkare Lotta på Ismones tand och till Ismones stora besvikelse så fick den sitta kvar, hon hade hoppats på att de skulle dra ut den. Men den får ramla själv.
Sitter den kvar i maj när hon ska dit på kontroll så plockar de den nog, men förhoppningsvis är den redan borta då!

Sen var det bara betalningen kvar...
1060 kronor! De pengarna skulle jag ju ha till träningskort istället...

I morse tog vi ett kort på Ismone med alla sina tänder som minne om det nu skulle vara så att tanden rök idag...
Söt unge är hon i alla fall!

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0