Nu är det gjort!

Både ansökan till förskolan för Elis är skriven och likaså ansökan om vårdbidrag.

Ansökan till förskola var ju inte så svårt, har ju bara ett val ;-)

Värre är det med vårdbidragsansökan, har dragit mig för att göra det då jag tycker att det är så svårt att veta vad försäkringskassan vill veta. Men nu gjorde jag den enkla varianten genom att fylla i rutan att jag vill prata med dem muntligt istället. Får väl ändå sätta mig här hemma och skriva ett eget papper om vår lille Elis och den situationen vi lever i, så att jag har något att komma med när jag förhoppningsvis får träffa någon på FK.
Sen blir det spännande att se hur mycket vi blir beviljade, har ju absolut ingen aning om vad de har för kriterier.

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0