Nattöppet...

...var det hos oss i natt, vilket innebär att jag inte är någon rolig människa idag!
Elis somnade tidigt igår, redan 18.45. Strax innan 02 vaknade han snorig, hostig, rosslig, hes och ledsen. Kruppen spökade igen. Han kom inte till ro inne hos oss, gav han en flaska välling (som han tömde) men var fortfarande ledsen.
Så jag gick ner med honom. Satt med honom i famnen i soffan och stirrade in i mörkret. 04.20 somnade han, la honom då i vagnen och mig själv i soffan. Då drabbades jag dock av hjärnspöken och kunde inte somna... Vid 05 vaknade han igen... Tog upp honom och han låg hos mig en stund och sov tills att han vaknade igen... Fick honom att somna om i vagnen, då kom Ismone ner och ville titta på barnprogram... Bäddade ner henne på soffan under filten och gick upp och väckte Stefan. Då var klockan 7.40 och vi byttes av, äntligen skulle jag få sova!
Sov gott i 45 minuter innan Stefan och Ismone skulle iväg.
Nu sover Elis i vagnen och jag passar på att vila jag med!

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0