ÄNTLIGEN!

Idag ville Ismone att vi skulle prova att dra ut hennes tand med en tråd som vi skulle binda fast i en dörr som jag sen skulle öppna...
Vi provade, men det enda som hände var att tråden lossnade från hennes tand...

Men nu i kväll när hon lagt sig till rätta på soffan för att somna så säger hon plötsligt: Nu kan jag snurra på tanden!
Dra ut den då säger jag och vips så hade hon den i handen!

In på toaletten för att skölja munnen från blod och jag tänkte skölja av tanden DÅ
försvinner den ner i avloppet!

Ismone brydde sig inte så mycket om tanden för vad skulle hon ha den till, men hur skulle det gå med tandfen?
Så vi fick skriva ett brev till henne istället.

När jag nattat Ismone uppe på hennes rum så tänkte jag att jag måste försöka en gång till att kolla i rören under vasken och nu fick jag loss dem - och där fanns tanden!

Så nu har Ismone ett glas med vatten stående på nattduksbordet och där i ligger tanden.
I natt väntar vi på tandfen!

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0