Påskafton

Började dagen med att jag och Elis gick upp tillsammans för att chilla i soffan en stund.
Jag kokade kaffe, drack två koppar och läste tidningen innan jag sedan hoppade i kläderna och  började lasta in allt bröte som skulle till dumpen i bilen.
Körde till dumpen och fick gjort mig av med en hel del.
Så himla skönt.
(null)

Körde vidare hem till Pelle och Carmen där jag skulle hämta en tavla till Ismone.

När jag kom hem så bytte jag bara kläder för att sedan åka med resten av familjen ner till stan.
Riktigt mycket folk som flanerade i det fina vädret.
Ismone shoppade, jag shoppade, Stefan shoppade och Elis shoppade.
Åt en lättare lunch nere på stan.

Sen var det bara att åka hem, byta kläder igen för att sedan åka hem till mamma och pappa på middag. Finns inget bättre än att bli bjuden till dukat bord.
(null)

Välkomstdrink, förrätt, varmrätt, dessert och som avslutning kaffe och en påskbakelse innan vi åkte hem.
Elis var på gott humör, Ismone och jag gjorde partytrick - en härlig påskmiddag helt enkelt!
(null)

(null)

(null)

Efter middagen så flyttade Ismone och Elis in i mamma och pappas sovrum.
De gottade ihop sig och låg sedan där inne och tittade på tv: Stjärnornas stjärna.
Det var ju hårdrockstema ikväll 🤘🏻!
(null)

(null)

Efter kaffet så tackade vi för oss och åkte hemåt.

Nu ropar sängen efter mig så det är väl bäst att jag går upp.

Ännu har vi inga planer för morgondagen, så vi får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0