Tjoho!

Årets näst sista dag har vi tillbringat i Kungsbacka,
efter frukost så packade vi in oss i bilen och körde till Hede Fashion Outlet.
Det snöade och regnade om vartannat, inget mysigt väder att strosa omkring i.
Jag fick iallafall köpt tre tröjor inne i MQ-butiken.

Planen var att åka och äta på Pinchos, men de öppnade inte förrän kl 14 och Elis ropade att han var vrålhungrig kl 12.45...
Vi körde in till centrum och parkerade, därefter föll valet på Black Pearl.
Helt ok ställe faktiskt, mysigt och lugnt.
Några stillsamma människor som satt i baren och några matgäster.
Stefan valde en tapasbricka, jag tog en pastarätt, Ismone hamburgertallrik och Elis korv med pommesfritt.
Vi skålade över att vi alla äntligen var friska!

(null)

När vi kom hem så packade jag lite inför morgondagen.
Ismone skickades till sitt rum för att städa (jag begriper inte hur ett rum kan bli så stökigt när det enda fröken Appelgren gör är att sitta i sin säng med Ipaden 😉), jag har därefter lovat att jag ska koppla in hennes väckarklocka, högtalare och lite annat smått och gott.

Ikväll äter vi tapas här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0