Vaken

Idag vaknade jag i vårt egna sovrum. Faktiskt skönt att vara hemma igen. Det är lite som man brukar säga; Borta bra, men hemma bäst!

Igår morse när vi vaknade i stugan till en dag som såg ut att bli jämnmulen så bestämde vi oss ganska snabbt för att åka hem. Vår egna soffa lockade...

Så vi packade bilen snabbt med alla miljoner saker det kändes som att vi hade tagit med oss. Sen bjöd vi till fest...

Jag körde ner till Kustbageriet och köpte lite frallor och fikabröd, och tillbaka i stugan så dukade vi upp för en liten sittning.

Stefans föräldrar och de fyra Orrepinnarna skulle komma, och vid 10.30 dök de upp!
Vädret gjorde att vi fick klämma in oss inne i stugan och det funkade fint! Efter lite mat i magen tog vi en promenad längs med havet. Därefter åkte de andra hem till Stefans föräldrar för lite mat, men vi stannade kvar och röjde ut det sista. Mamma och pappa kom förbi en kort sväng och sa hej och tog med Ismone till spelautomaterna...

Väl hemma igen så har det packats upp och ätits god mat och softats i soffan.

Idag fortsätter jag att leka i tvättstugan... Innan jag tar kväll idag så ska den skina!

Godmorgon på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0