Vår i luften...

...och alla bloggar, Facebookstatusar och instagrambilder visar foton på blommor och kaffekoppar i solen.

Själv så har jag oxå druckit kaffe från en termos idag, men sittande i en idrottshall i Veddige.

Ismone vaknade feberfri och eftersom det var kravet från läkaren så innebar det matchpremiär! 


Dagen summeras med 1 förlust, 2 oavgjorda och 2 vunna matcher.
Ismone gjorde dessutom mål, så hon var nöjd och glad när vi åkte hem!

Nästa gång det är match är när det är Warbersspelen, första helgen i april.
Men helgen innan dess så tittar och hejar vi på nästkusin Felix som då kommer till Varberg och spelar.

Väl hemma igen så lekte Elis ute på lekplatsen tillsammans med Stefan, Ismone var hos en kompis och jag piffade lite här inne...

Sugen på vår är jag oxå, men ännu saknar jag värmen. Visar sig solen så blåser det...
Visar sig solen här i morgon så kanske det händer saker även hemma hos familjen Appelgren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0