När en flicka talar skånska..

... så gör jag det av hjärtat...
Jag ville ha en 40-års fest gör att jag ville ha det, för att jag älskar fest och kalas!
Goda vänner i sällskap gör mig varm i hjärtat.
Att få presenter är inte viktigt det betyder egentligen ingenting...
Men så plötsligt får jag nånting som gör mig mållös, som gör mig varmare i hjärtat än nånsin som gör mig gladare än gladast. Jag får ett bidrag, ett stort bidrag till Elis framtida träning, en träning som kan göra Elis mer självständig än vad Region Halland anser vara viktig för honom (för det väl helt meningslöst att kunna sitta och gå...) Jag gråter av kärlek. Tårarna rinner. Elis är värd detta och ännu mer. 
Min Elis är värd allt och mer där till!
Jag önskar att hela världen kunde skänka en krona till Elis konto....
Elis skulle kunna få chans till ett så mycket bättre liv, ett liv där han får en chans att välja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0