10 minuter!


Elis älskar att leka på sitt rum och gärna rollekar. Igår stod han vid spisen och rörde i grytorna länge. Samtidigt som han rörde ropade han:
- Tio minuter!
(Funderar på om detta betyder att vi äter hämtmat för ofta???)

Hans ståskal funkar utmärkt till det här.
Även om man måste vara med och hålla i ståskalet så underlättar det mycket för den vuxne som är med.

 Insåg dock att spisen är lite låg, så nu har vi bestämt att Elis ska få ett kök från IKEA i födelsedagspresent, precis som hans snickarbänk han fick förra året så går den att höja benen på (vilket jag oxå såg igår att vi behöver göra med den).

Nu ska jag ligga och dra mig i 10 minuter till, sen kickar jag igång denna lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0