Städning pågår fram till jul...

Känner att huset behöver saneras grundligt! Här är så mycket skit och bröte. Saker som samlas på hög och aldrig används. Grejor som stoppas in i skåp bara för att man inte vet var det ska vara. 
Egentligen skulle jag vilja skicka Stefan och barnen på semester i två veckor, samtidigt som att jag själv var ledig och ensam här hemma - då hade jag röjt järnet! Men nu funkar ju livet inte riktigt så... Och tur är väl det! Jag vill ha mina favoriter hos mig hela tiden!

Istället har jag bestämt att ta mig an ett rum i veckan. Städa och röja ordentligt och sen måste det hållas efter oxå! Då blir jag färdig med hela huset lagom tills det är dags att plocka fram adventsljusstakarna och julgrejorna!

Det kommer att bli bra det här! Ett rum/vecka och deadline för varje rum är på lördagar kl 17! Då ska jag fira helg!

Idag har jag börjat på tvättstugan, all tvätt är tvättad i kväll (i morgon väntar värsta strykberget på mig - om ingen liten fe tar hand om det i natt...), torktumlaren rengjord extra noga och i skåpen har rensning påbörjats!
I morgon ska klädbackarna med bad och träningskläder gås igenom.

Skulle jag vakna och ligga sömnlös i natt (vilket aldrig kommer att inträffa) så ska jag fundera på vilket nästa rum ska bli... 

Lottdragning?




Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Skulle gärna vara din fe . Men hur det än är gör man ju det bäst själv .
Behöver du min hjälp med något hojta .

2013-10-09 @ 13:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0