Mora Träsk

Igår var Elis och jag i Rotundan och tittade på Mora Träsk.

När Ismone var i Elis ålder gick dvd:n med Mora Träsk på Cirkus på högvarv. Två filmer slets ut.

Nu kände jag att det var dags för Elis att bekanta sig med dessa herrar; Leif Walter och Daniel Lindblom! 
Och där kom min största besvikelse - Daniel Lindblom var utbytt! 
Ja, ja man kan ju inte få allt här i världen!
Leif var åtminstone där, och det är ju han som är Mr Mora Träsk. Sen är han väl nu då inne på sin tredje bandkompanjon...

Elis är ingen jätte fan av Mora Träsk - ännu... Men musik gillar han så jag tyckte att det här blir nog bra!

Det blev bra! Elis tyckte om det!
Även om det ibland blev lite läskigt med plötsliga ljud.

Tyckte dock att Leif kändes lite trött, inte samma gnista som tidigare (men fortfarande lika svettig) - åldern börjar kanske att ta ut din rätt...

Men det kan nog bli fler besök med Elis!





Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Appelgren

Goe Elis bra att mamma tar med dig på kul grejer.

2013-10-09 @ 13:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0