Fredag

Oxå blev det fredag den här veckan med. Begriper inte var veckorna tar vägen och snart är det jul...
På tal om jul så har Elis en lång önskelista detta året - tur att han fyller år den 19 december, då är chansen kanske större att han får vad han önskar!

Önskelista till tomten kommer i ett annat blogginlägg, tänk att tomten följer min blogg, det tycker faktiskt jag är lite coolt!

Gosedjur har han i mängder och de är inte så där jätte intressanta, men han önskar sig en mjukishelikopter...
Synd att denna mamman varken kan sy, sticka eller virka....

På tal om helikopter så fick Elis en ny helikopter när vi var och köpte födelsedagspresent till Ismones klasskamrat. Helikoptrar och flygplan men mest helikoptrar är liksom Elis favorit. 

På Håret och Maria fick celebert besök idag när Elis frisserade sig och min lugg blev några cm kortare - min kollega tyckte inte att jag passade i Loreenlugg... 
Det var premiär för mig att bli klippt med Elis som sällskap och det gick jättebra. Uttersitsen är fantastisk, den är suverän som frisörstol, så efter att Elis blivit klippt satt han kvar och väntade på mig.

Hemma igen lekte Elis på sitt rum medans jag stortädade badrummet på ovanvåningen. Mitt städprojekt fortsätter....
Det är kul att leka bland bollarna!

Ikväll har vi njutit av fisk och skaldjurssoppa med vitlöksbröd - hur gott som helst.

Hösten har kommit och mörkret kommer fortare och fortare.
Men mysigt att kunna tända lite ljus.

Upplyst i köksfönstret!

Blomsterbud kom det oxå idag!

Höstbukett

Blommorna var faktiskt till Stefan som tack för ett bra jobb! 

I morgon åker mamma och jag till Göteborg för att shoppa (hoppas jag) och nu kallar Skavlan på mig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0