Dags för lite morr!

GRRR!

Så då har jag morrat, så nu kan jag sova gott...

Varför detta morr?
Jo, folk som inte tänker längre än näsan räcker (om de nu tänker överhuvudtaget ) får mig att morra idag.

Eller egentligen började jag redan i fredags...

Jag och Elis var nere på stan för bl.a. födelsedagspresentsinköp. 
Att göra affärerna tillgängliga så att man kommer in i dem med rullstol, den kunskapen saknar många affärsinnehavare.
Många tror att de gjort det, men de tänker inte hela vägen.
I två butiker vi skulle in i fanns det dörröppnare på både in och utsida - toppen om det inte varit för att de ställt en massa grejer framför så att man inte kommer åt att trycka på knappen...
I en butik med en massa trappor för att komma in står det så fint på en skylt att man kan ringa på klockan så kommer de och hjälper en in, det står oxå att det finns hiss runt hörnet - problemet var bara att ingången till hissen var blockerad av en bil...

När vi lämnat stan för att åka och hämta Ismone får vi ännu en gång påpeka att dörröppnarna inte fungerar, ännu har inget hänt (frågan är om jag själv måste felanmäla det, får nog göra det i morgon på jobbet...)

I lördags var jag på Blomsterlandet och där utanför var det höstfint!

Synd bara att de gjort det på handikappsparkeringen!

Åh vad trött jag blir!

Dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0