Tändstickor, Tack!

Behöver nog tändstickor för att hålla uppe ögonen nu i kväll, det känns nu att det inte blev många timmars sömn i natt.
Elis hade en hostattack som jag aldrig trodde skulle ta slut. Slemmet åkte upp och ner i hans lilla hals, inte fick han ut det...
Stefan som skulle ut och ratta bil långt idag gick till slut in och la sig på Elis rum och så var det jag som fick vara vaken.
Trots att jag inget hellre ville var att sova så njöt jag av Elis sällskap.
Mellan hostattackerna så låg han och pratade och klappade mig på kinden!
Elektrodressens förtjänst!
Han som brukar ha händerna knutna har dem nu oftast öppna och kunde dessutom klappa på min kind.
❤️
Nu är maten i magen och det sista i köket ska ställas i ordning.
Sen hoppas jag att båda mina troll somnar fort idag så att jag kan få gå och lägga mig.
Stefan sover gott på hotell...


Kommentarer
Postat av: josefine

Jätteroligt att höra!

2013-11-07 @ 13:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0