Önskelista

Finns en liten borde/måste handlalista här hemma.
 
Ismone behöver en fleccejacka eftersom den hon hade har gått sönder, har letat igenom affärerna här i stan men inte funnit det jag söker. Ismone är aningen kräsen oxå så det är inte lätt.
De har förmodligen på Gekå´s men då måste jag ta mig dit oxå...
Där har de även en dykleksak jag stod och funderade över sist jag var där, men struntade i att köpa - det ångrar jag idag... Ismone behöver träna på att dyka och plocka upp saker på botten i poolen och det hade varit ett gyllene tillfälle att göra det när vi är på semester.
 
Elis behöver kortarmade/benade pyjamasar. De här från Lindex tyckte jag var fina:
När vi var inne på Polarn och Pyret i söndags och köpte badbyxor till Elis provade han ett par solglasögon där som satt som en smäck, dock gjorde prislappen inte det så jag år väl leta vidare - men visst var de fina!
 
I över 10 år har vi bott här i huset och vi har aldrig känt att vi behövt någon rullgardin i fönstret i trappan.
Ismone vaknar dock ofta ganska tidigt, går upp på toa och kommer sen intassande till oss och frågar om hon får gå ner. Det händer att klockan är runt 6... Och är det strålande sol ute och ljust så är det inte lätt att förstå att klockan ännu är tidigt. Så nu tänkte vi skaffa en rullgardin till fönstret i trappan för att få det lite mörkare och kanske få Ismone på bättre tankar - dvs sova lite till ;-)
Pappa Jan, kan du hjälpa oss med detta tror du?
 
Det var kvällens önskelista :-)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0