En golfboll

Herre Gud! Att en ögoninflammation kunde kännas så här! Mitt vänsteröga är just nu helt igenmurat och svullet så att det ser ut som om någon har stoppat en golfboll under ögonlocket. Och ont gör det! Det känns som att jag går igenom en förlossning via ögat. har aldrig varit med om något liknande tidigare. ögoninflammation är ju något som cirkulerar bland förskolebarnen med jämna mellanrum. Många gånger lämnas barnen på förskolan ändå. vi vuxna tror kanske bara att ögonen rinner och att det inte är så farligt, men den här smärtan är rent ut sagt för djävlig. Så om du läser det här och ditt barn får ögoninflammation lyd mitt råd; Stanna hemma och mys istället för att skicka iväg barnet till förskolan! Det gör fruktansvärt ont!
Om inget mirakel sker under natten så får jag stanna hemma från jobbet i morgon. Elis får en extra mysdag med mig och Ismone får hoppa över fritids.
Som det känns nu så får det bli en promenad till Vårdcentralen när Elis och jag har lämnat Ismone i skolan. Bil vågar jag inte köra med den synen jag har just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0