Hej mitt Vinterland!

Gick och la mig igår kväll medans snön yrde, och vaknade i morse till ett vintervitt Varberg. Hade de varit i slutet på november hade jag ropat: Åh vad fint! Titta på snön! Äntligen! Nu är det dock mitten på mars och jag ropar istället: NEJ! Jag vill inte! Jag vill ha vår NU!
När jag ska ge mig ut i snöyran lite senare för att slänga sopor så tänker jag ta ner julkransen från ytterdörren och slänga den med - blir det vår då???

Elis leker med sin verktygslåda just nu och njuter av att vara ensam med sin mamma. Stefan bor över i Jönköping i natt och Ismone är uthyrd till farmor och farfar!

Idag när jag hämtade Elis fick jag veta att han är en stor kille! Han lämnar småbarnsavdelningen Gläntan när han går på sommarledighet och när han kommer tillbaka efter sommaren så börjar han på Lyckan. Hur gick det till?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0