Järn i sikte

Någon gång ska alltid vara den första, och idag var det första gången för mig.
Simstadion här i Varberg fick ett besök av mig.
 
Och jo jag kan tänka mig att återvända...
 
Tänker inte CP bedöma den idag då jag inte kollat hur det funkar i omklädningsrum och på toaletterna.
Men jag återkommer!
 
Jag och Ismone bestämde träff med mamma utanför Simstadion i morse.
Så när matsäcken och badväskan var packad körde vi ner.
Mamma kom med cykel.
 
Betalade inträde och gick in.
 
Då när vi kom ca 10.15 var där ännu inte så mycket folk. Tog de platser vi tyckte var bäst och Ismone hoppade direkt i vattnet. Själv började jag med en kopp kaffe.
Solen sken och det var riktigt gôtt i värmen.
 
Vattnet i poolen (nu syftar jag på 50 meters bassängen) var riktigt varmt och skönt.
Ismone simmar bara bättre och bättre.
Första steget till nästa simmärke för henne som blir järnmärket är nu avklarat.
50 meter bröstsim.
Hon simmade 200 meter idag, dock med pauser på var femtionde meter.
Måste försöka få tag i ett sådant häfte jag själv hade när jag tog mina märken, där man bockade av de saker man klarat av. Hur ska man annars hålla koll på vad man gjort? Vet inte hur det funkar nu förtiden när man tar märken.
Kanske någon annan som vet?
 
Det blev en härlig dag med sol bad och fika!
 
 
Mamma lämnade oss vid 13-tiden, och strax där efter kom Carmen, Leonor och Theo.
Det blev mer bad och prat.
 
Stefan hade idag tagit med Elis till Gubbarnas (nakenbadet för "gubbarna" här i stan).
Båda två njöt där!
 
I morgon blir det besök på Habiliteringen för omväxlingsskull....
Kan ju inte sola och bada varje dag...
 


Kommentarer
Postat av: Suzette & Kian & lillebror på bakning<3

Oj. Bara 37cm? Vilken vecka föddes han i då?
De växer ju fort på längden och sen avtar ju det i takt med att hullet och vikten börjar komma!:)

2013-07-23 @ 22:46:10
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0