Isoleringen är bruten!

Då har det gått 48 timmar och vi är utsläppta i friheten!

Ismone kräktes en gång till senare på söndagskvällen, denna gången var det sängen som fick ta största smällen... Tur man har tvättmaskin!

I måndagsmorse mådde hon betydligt bättre! Så då var det bara att hålla oss borta från folk och fä i två dagar. I söndags när jag var och handlade köpte jag en pysselbok till Ismone och den höll henne sysselsatt hela gårdagen! Medans hon pysslade fick Elis sin dagliga träning och sen lekte han med sina bilar. Jag tvättade och strök, plockade undan påsken och städade nedanvåningen varav tvättstugan fick sig en riktig genomkörare!

När Stefan kom hem behövde jag ut och få luft! En promenad längs strandpromenaden och inhandlande av Converse blev det! Åh vad mina skor är fina!

Idag har jag och Ismone städat på hennes och Elis rum. Elis har varit på strålande humör och njutit av att få leka både på sitt och Ismones rum. Det behövs mer röj på deras rum och utsortering av leksaker. Det får bli storförsäljning på nästa barnmarknad.

Sålde av lite kläder på den som var förra helgen. Blev ett litet tillskott i kassan! Var där själv och handlade lite. Så mycket kläder och annat bråte där var. Men så mycket skitkläder, vem köper urtvättade fläckiga kläder? Inte jag i alla fall!

I morgon är det vardag igen, Ismone ska till skolan, Elis till Gläntan och jag till jobbet (jo, Stefan jobbar han med...). Elis ska till Hab på eftermiddagen för att träffa en handkirurg från Sahlgrenska, då får Stefan följa med!
Jag hämtar Ismone och sen ska jag till det stora gula huset i skogen tillsammans med mamma och pappa!
Det blir nog en bra dag i morgon oxå!



Kommentarer
Postat av: Kela

Lycka till i morgon, vet att Elis kommer charma dr. Ann Nachemsson som bara han kan ! På bästa sätt :) hör av dig efteråt ;-) kram

2013-04-09 @ 23:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0