Upplösningen

Idag ringde de upp från Photomic (blev igår lovad att de skulle ringa igår men hörde inget från dem så idag fick jag ringa igen och lämna mitt mobilnr och tydligen satte det fart på dem) och fick höra min historia.
Damen jag pratade höll med mig till fullo och beklagade det som hänt och skulle föra det vidare till både fotografen och representanten för det här området.
De erbjöd mig en ny fotografering när de kom tillbaka för att ta foto på de som var sjuka, men jag tackade nej.
Mitt förtroende för dem är borta.
Har istället bokat en fotografering hos Annelie Billing istället, Ismone ska få sina kort!
Gruppbilden och fotokatalogen skickas dock till oss utan kostnad!
 
Så då kan jag sova gott i natt!
 
PS: Känner ni någon som är gjorda av pengar och inte vet var de ska göra av dem, så be dem höra av sig till mig. Jag önskar mig en spadag till mig själv och en elektrodress till Elis. DS


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad jag önskar att jag var en av dem med pengarna...då skulle jag gärna fixat båda delarna till dig direkt!!! Vad är en elektrodress förresten???

Ang fotona tycker jag du gjorde rätt som klagade och det verkar ju som det lönade sig!
Kram till er hela familjen!!!
Kusin Maria

2012-09-18 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0