Torsdag

Torsdag och sista arbetsdagen för mig den här veckan, 3 dagars veckor passar mig perfekt!
Börjar inte förrän kl 11 idag, och planen var att jag och Elis skulle åkt till mamma och pappa idag på fm och hjälpt dem med datorn, men ändrade planer gjorde att vi varit hemma och myst istället.
Visst skulle man kunnat vara duktig och passat på att städa, stryka etc MEN idag kollar Elis på Bolibompa och jag njuter av en kopp kaffe och HN i lugn och ro istället.
 
Väskorna är packade, schema är skrivet för nästa vecka och jag har kommit ihåg att ta med de papper som ska kopieras!
 
Enligt närvrolistan på jobbet igår så ska vi idag ha alla barnen på avdelningen, det är då våra lokaler sätts på prov!
 
På tal om lokaler så sa Ismone igår morse:
- Mamma, ska jag berätta nånting sorgligt? Ditt jobb ska rivas och sen ska där byggas kontor!
 
Idag skulle vår rektor på möte och på måndag får vi förhoppningsvis veta hur framtiden ser ut.
Undrar om Ismone har rätt?
 
Ja, ja den tiden den sorgen.
 
Nu är det i alla fall dax för mig och Elis att ge oss iväg!
 
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0