Dags att kicka igång den här tisdagen!

Tisdag, Ismone är lämnad i skolan av Stefan och ska hämtas av mormor för att sen åka till kören och Korsdraget i Sollyckanskyrka, som hon längtar! Ska bli kul att höra i kväll hur hon haft det!
 
Elis bad börjar nästa vecka, så idag har vi en skön fm här hemma. Eller vi ska faktiskt ta oss ner till stan. Ismone behöver ytterkläder; termobyxor, jacka och lite annat smått och gott. Ismone har redan kollat ut kläderna på nätet, så det är bara för mig att åka ner och handla, så får hon prova här hemma.
 
Fortfarande ilsk på Photomic, som ännu inte har hört av sig.
Det går liksom inte in i mitt huvud hur man kan säga åt ett barn (och ingen annan heller för den delen) att plocka bort sitt hjälpmedel...
Jag har i alla fall ordnat en ny fotograf här i Varberg som ska ta "skolfoto" på henne!
 
Elis har nu ett par nätter varit väldigt spastisk i sina ben, så sömnen för mig, Stefan och Elis har varit sådär.
Elis får ligga mellan oss i vår säng så att vi kan hjälpa till att hålla ihop hans kropp som en liten boll, då mår han bra, men det är ju lite jobbigt i längden. Och att få nattsömnen störd påverkar ju hela dagen.
Någon som har tips på hur vi kan minska hans spasticitet så hojta till!
 
Nä dags att sätta fart så att vi kan rulla ut från parkeringen strax innan 10!


Kommentarer
Postat av: Maria

Stackars Elis! Måste vara jobbigt att störas så i sömnen! Önskar ni får något bra tips!
Kram <3
Kusin Maria

2012-09-18 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0