Badväskan är packad!

Efter en lång dag på jobbet, först en heldags planering som följdes av ett föräldramöte
landade jag skönt hemma i soffan.
 
Ismone har varit med farmor och farfar idag eftersom att hon har haft studiedag.
 
Elis och min badväska är packad för i morgon är det dax för första badet på habiliteringen den här terminen.
Ska bli spännande att se hur Elis upplever det denna gången.
I våras prioriterade vi socialsamvaro på Sollyckan istället för att gå och bada, men nu är vi på det igen!
Ska oxå bli intresssant att se hur jag ska få tiden att gå ihop ;-)
Badet är klart 10.45 och 11.30 börjar jag jobba. Så jag har 45 minuter på mig att duscha mig och Elis, klä oss, lämna honom på förskolan, hitta parkering vid mitt jobb och sätta mig vid matbordet kl 11.30!
Hoppas på att få in en bra rutin, ev smiter jag upp lite tidigare ur bassängen så att vi slipper att köa vid duschbåren.
 
Nu ropar sängen på mig!
Go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0