Plötsligt händer det!

Elis har aldrig somnat i bilen, inte ens vid längre bilfärder då vi tex kört till eller från Kävlinge.
Inte ens när han var sådär pytteliten.
 
Idag efter vaccineringen så åkte jag och Elis hem till mamma och pappa.
Åt frukost tillsammans med dem, eller jag åt och Elis rullade rundor på golvet...
Jag hjälpte pappa att stryka en skjorta och fick även ta över mammas jobb med att frissera honom.
Efter all hjälp jag fått av dem känns det skönt att kunna vara den som hjälper dem!
När Elis ätit sin sondnäring så åkte Elis, pappa och jag ner till stan.
Det är en internationell matmarknad på besök i stan och trots ösregn så var där mycket folk.
Mycket god mat fanns det, men jag nöjde mig med ett gäng ölkorvar.
 
 
När jag satte Elis i bilen för att köra hem så dröjde det inte länge förrän han SOV!
 
 
Han sov den korta bilresan hem, men vaknade när jag bar in honom från bilen i ösregn.
Så max 10 minuters sömn blev det för lillprins Bus idag.
Och han klarade eftermiddagen. Var som en solstråle precis som han brukar.
 
 
Efter dusch och kvällsflaskan somnade han gott och då var klockan 18.55!
Så nu får vi se när han vaknar....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan ju meddela att han sov i sin säng till ca 02, sen fick han sova vidare inne hos oss. Vid 7.30 vaknade han. Idag blir det dock middagsvila för lilleman då vi ska iväg och träffa kompisar i eftermiddag.

2012-10-20 @ 11:27:42
URL: http://www.veromea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0