Shopping!

Idag åkte jag, Elis och Ismone ner en sväng på stan innan vi sen skulle hem till Stefans föräldrar på lunch.

Både Elis och Ismone behövde varsin keps, Elis behövde dessutom sandaler.

På HM hittade jag kepsen till Elis och Ismone hittade en keps på Kapp Ahl.

Sandaler var det värre med...

Gick till Din Sko först, men där började skostorlekarna på 20 och Elis har 19...

Så det blev till att stiga in på Anderbergsskor och enda modellen som fanns till lillprinsen var ett par Kavat.
450:- för ett par sandaler till honom är ju hutlöst...
Men vad ska man göra?
Han behöver ett par stabila sandaler och det får kosta vad det kosta vill bara de sitter bra.


Sen åkte vi till Hantverksgränd där vi blev bjudna på lunch, gott gott!

Elis började dock bli trött och jag ville att han skulle få sova ordentligt så när jag svalt min sita tugga så åkte Elis och jag hem. Ismone ska sova hos farmor och farfar i natt och i em skulle de till Öströ och Ästad.

Själv så tar jag med mig mamma och pappa till det gula huset i kväll och fortsätter shoppa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0