Överraskande gott!

Idag hade jag lovat Ismone att vi skulle gå till NG´s glasskiosk.
Ismone hade redan bestämt att hon skulle ha en kula med chokladglass i bägare.
Själv så tog jag en kula med guldnougat.

Eftersom jag känner mig som hemma på NG´s så vågade jag mig på att fråga om jag fick provsmaka en liten sked utav hallon-saltlakrits glassen. Detta med att provsmaka glass har jag funderat på många gånger, men det har aldrig blivit gjort men nu gjorde jag det! Jag gillar ju saltlakrits men har haft svårt att tänka att det kunde vara gott i glass, så därför ville jag testa - och så gott det var!

Detta kommer att bli sommarens favorit!



Kommentarer
Postat av: Micaela

Bästa glassen ever !

2012-05-28 @ 23:34:30
Postat av: Ann-Louise Appelgren

Måste testa den glassen.

2012-05-29 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0