En bra dag!

Idag åkte Stefan iväg till Stockholm, tidigt...

Elis och jag gick upp strax efter kl 7 och då var Ismone redan uppe och tittade på tv.

Efter bara liiiite trugande så drack Elis en flaska MiniMax och jag kände mig genast nöjd.

Efter frukosten så kom farmor och farfar och hämtade Ismone.
De skulle till torget och efter lunch skulle de till Lekstugan.
Jag hade försett Ismone med 100:- till att köpa ett par foppatofflor på torget,
hem kom hon med en påse från Anderbergs skor och ett par finfina Crocs.
Hennes hundralapp hade gått åt, men resten hade farmor och farfar betalat.
Tror minsann att jag ska låta de shoppa kläder fler gånger!


Här hemma fick jag besök av mamma, som hjälpte mig med strykning samtidigt som han var ett trevligt sällskap!
Elis tog en riktig långsovning så jag fick plockat undan lite här och där och städat i tvättstugan.

Imorgon så är det jag och Elis som åker till mamma och pappa ett tag mitt på dagen.
På kvällen ska mamma komma hit och vara barnvakt medans jag går på föräldramöte på Hagaskolan.
Med tanke på att Elis skriker som en stucken gris bara någon annan än jag, Stefan eller Ismone tittar på honom så önskar jag henne LYCKA TILL...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0