Vårsolens värmande strålar!

Idag när jag och Elis hade hämtat Ismone hos Gunilla så stannade vi kvar ute på lekplatsen. Jag satt i solen och njöt av att känna vårvärmen, Ismone lekte och Elis fick jag att somna i vagnen. När Elis somnat körde jag in honom i uterummet, fixade fika till Ismone som hon åt ute på lekplatsen och själv satte jag mig i soffan och kollade på skidskytte. När Elis vaknat, ätit och skidskyttet var slut så klädde vi på oss igen och gick ut på lekplatsen. Elis fick gunga och som han gungade! Satt i babygungan väldigt framåtlutad och det funkade ganska bra. Han åkte oxå rutschkana tillsammans med Ismone och som han njuter! En riktig liten utekille. När vi gick in för att äta kvällsmat kl 17.15 hade Ismone varit ute på lekplatsen i 3 timmar och 45 minuter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0