Snö och träning

Idag har jag inte fått mycket gjort. Elis sov gott hela natten, vaknade till strax efter kl 5, men behövde dock bara nappen. Men för mig var det kört, jag var klarvaken! Låg och vred och vände på mig och helt plötsligt kommer Ismone in och ska krypa ner till mig, mysigt men trångt. Vid 6-tiden går jag in och lägger mig i hennes säng och en kvart senare vaknar Elis.... Och då var det lika bra att gå upp.

Röjde ur tvättstugan på fm, så nu är där bara smutstvätt och ytterkläder vi använder och lite till... ;-)

Ismone var ute och lekte hela förmiddagen med Tilda och Oskar, så när röjningen var avklarad lagade jag redd grönsakssoppa. Mums tyckte jag, Ismone är dock livrädd för gröna ärtor så hon var lite mer skeptisk...

En tur till BVC för att väga Elis tog vi sedan i snövädret (och nu är den borta...). Elis hade skött sig (om man nu kan kalla det att sköta sig genom att leva på välling) och gått upp tillfredsställande i vikt nu. Ny matchvikt är 7540g!

Ikväll ska jag ta mig till Friskis & Svettis, tänkte ge mig på en gympasväng nu i vår. Får hoppas att jag överlever och att jag tycker det är kul. Ska åtminstone ge det ett försök!

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0