Kroppen är i chock!

Då var det gjort! Första träningspasset på Friskis på oerhört lång tid. Och fler ska det bli!

Första uppdraget när jag gett mig i väg var att hitta en parkering - vilket visade sig vara en av kvällens svåraste övningar... Men jag lyckades!

Nästa uppdrag var att bestämma hur jag tänkte betala och för vad jag skulle betala. Det hela slutade med ett tre-gångers-prova-på-kort för 250 kronor, pengar man får tillbaka när man löser ett terminskort. Och det är ju målet! Det är bara synd att plånboken inte riktigt är på min sida just nu :(

Sen var det då dags för själva gympapasset! Då jag är aningen ringrostig så började jag på lättaste nivån BAS, målet är att köra MEDEL varianten innan sommaren...
Och sammanfattningsvis så kan jag ju säga som så: det var kul, konditionen finns där även om den kan bli bättre, styrkan finns oxå där men även den kan bli bättre, däremot insåg jag att jag saknar koordinationsförmåga, balans och en sport-bh...

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0