Fredagen den 13:e

Att det skulle vara en otursdag har jag ännu inte märkt av, dagen har flutit på lugnt och stilla!

Ismone kom in och stökade hos oss i natt vid 3.30-tiden, hon ville gå upp... Nja kanske inte det vi ville så Stefan gick in och la sig i hennes säng istället och efter ett tag somnade hon.
Jag gick upp innan Elis vaknade idag (kryss i taket), han sov i sin säng enda till 7.45 idag! Duktig kille! Att han inte somnade förrän kl 23 igår behöver jag ju inte berätta, men oj det gjorde jag visst... ;)

Efter frukost kom Stefans föräldrar hit, Ismone och jag skulle till sjukhuset och rensa vaxproppar på öronkliniken så Elis fick stanna hemma (kände att Ismone behövde ha sin mamma för sig själv) med farmor. Vi fick skjuts dit av farfar som själv passade på att sola.
Ismone var jätte duktig, men hon tycker det är otäckt med sugen.

Efter en fika här hemma sen så har Ismone lekt med Yasemin och Meltem hela dagen. Elis sov middag länge, jag gjorde mig bekant med CP-forum på nätet, en riktigt bra sida!
Elis och jag hade när han vaknat ett riktigt träningspass, han kämpar så!
När Stefan kommit hem åkte jag ner till stan och shoppade till Elis, finaste koftan och coolaste jeansen!

Nu efter god mat och På Spåret på tv sover nu Ismone hos mig på soffan och Elis sover i Stefans famn.

Snart blir det glass till mig och Stefan!

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0