Vilket väder!

Brrr, kallt var det i morse när jag och Elis gav oss iväg på en promenad hem till Jessica och Milo. Men Elis hade det varmt och gott i vagnen och bara jag rörde på mig så var det helt ok ändå. Jobbigast är att det är så halt på vissa ställen, och jag har blivit lite rädd för den där halkan sedan jag halkade i Linköping och bröt armbågen för ett antal år sedan.

Hemma hos Jessica och Milo var det i alla fall varmt och skönt! God fika var det oxå. Morotskakan måste ju ha varit lite nyttig med tanke på att där är morötter i ;).

Promenaden hem var skönare, solen sken, fåglarna kvittrade och det var riktigt gott att vara ute och röra på sig. Elis njöt i vagnen så länge den rullade! Tog en rejäl extra runda när vi ändå var klädda för utevistelse.

När vi kom hem fick Elis prova gungan här ute. Som han njöt! Tyvärr så sitter han inte bra i den utan han behöver bättre stöd. Nu fyllde overallen upp en del men till våren hoppas jag att vi kan få någon gungvariant till honom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg sötnos! =)

2012-02-03 @ 12:38:52
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0