Planering, planering och lite mer planering...

Det är vad som krävs när man ska iväg till habiliteringen med Elis och Ismone ska följa med och när man dessutom ska vara där kl 12.30...

Det behövs visserligen planering för det mesta här hemma, men sådana här dagar är det lite extra.

Elis ska få gjort en ortos till höger handen i dag och få justerat den han har till vänster handen. Det är ju ett litet meck när de ska formgjuta den, Elis ska ju gärna vara lite sammarbetsvillig.

12.30 är ju liksom inte den optimala tiden för en 1-åring, åtminstone inte för Elis. Han har ju börjat komma in i nya rutiner nu och sover oftast vid den tiden. Men idag blir det inte så. Jag har däremot lyckats få honom att somna nu i vagnen här hemma så han har hunnit få lite vila innan vi ska ge oss i väg. Har jag tur får jag även i honom lite välling.

Ismone ska ju oxå med så till henne har jag packat ner pysselsaker, frukt och risifrutti. Vi hinner liksom inte med någon lunch innan vi ska åka iväg med bussen.

Nåja det blir nog en bra dag det här!

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0