Kontors jobb

Idag har jag jobbat hemifrån. Nej, jag har inte haft en drös barn här hemma utan det har handlat om skriveri arbete... För den som inte visste det så handlar förskolläraryrket om så mycket mer än att passa barn när föräldrarna arbetar... Idag har jag ägnat mig åt att skriva utvärdering för vår verksamhet. är inte riktigt klar men behövde en paus med något annat.
Har Musikhjälpen på i bakgrunden och väntar på att Svenska CP-föreningen snart ska göra entré i buren!
 
Ska snart hämta Elis och köra han hem till mamma och pappa där Ismone redan är och bakar lussebullar.
Båda mina troll får vara där en liten stund själv medans jag tar hand om min kropp och åker till farbror doktorn.
Nu orkar jag inte ha ont längre!
 
Sen blir det kvällsmat hos mamma och pappa!
 
 


Kommentarer
Postat av: FruGillgren

Verkar onekligen som våra kroppar e i synk ;-)

Tur för dom att dom e snygga :P

Krya på dig min vän !

2012-12-12 @ 16:26:13
Postat av: Veronica

7 rör med blod ville de ha av mig och i utbyte fick jag en ny medicin. Måtte detta ordna sig nu, är less på att ha ont.

2012-12-12 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0