Trötta ögon

Det är vad jag har nu...

Elis bestämde sig för att det var morgon idag kl 05, lite tidigt tyckte jag allt!

Hans sovande i egen säng har annars gått riktigt bra tycker jag. Visst får jag gå upp några gånger varje natt och ge honom nappen men han har somnat om nästan direkt. Men i natt sov han oavbrutet ända till kl 05. Och jag hade ju bestämt att vaknade han vid 05 så var det ok att komma in till oss.
Nu var han dock hungrig pga att han inte åt så mycket igår, det blev helt enkelt lite fel med mattiderna igår.
Så när kl var 5.30 gick vi upp och strax där efter kom även Ismone ner till oss...

Igår var vi på släktkalas.
Håll i er nu så ska jag förklara; Det var Stefans pappas brors sambo som hade bjudit sina syskon och syskonbarn med familjer. Oxå fick vi hänga med på ett hörn!

En jätte härlig dag hade vi i solskenet.
Långbord var dukat utanför festlokalen på Brages.
God mat; planka från Lugnet.
Goda kakor till kaffet.
Elis åt kladdkaka - gott tyckte han!

 



Idag ska jag iväg och titta på en vinteroverall till Elis, passar den så köper jag den.
Lika bra att vara ute i god tid - för snart är väl vintern här...

I eftermiddag kommer familjen Gillgren hit.
OS-final i handboll står på schemat!

HEJA SVERIGE!

Tänkte baka en kladdkaka till kaffet i eftermiddag så det är väl lika bra att att göra det nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0