Stefan har börjat jobba och vi fick besök!

I måndags började Stefan att jobba igen efter sin semester.

Han började dock dagen med att hänga på låset hos JYSK för att köpa trädgårdsmöbler.
Vi har länge pratat om att köpa trädgårdsmöbler att ha på trädäcket på baksidan i trädgården.
Visst har vi uterummet, men det skulle vara skönt att kunna sitta ute och äta när vädret behagar.
Problemet för mig och Stefan är att vi inte varit överens om vilken typ av möbler vi ville ha. Vad gäller inredning så drar vi inte riktigt jämt... Men nu blev vi båda nöjda!
Jag fick välja möblemang och Stefan köpte stolar att kompletera med...
Dessa gamla stolar behöver dock viss fixning om man inte vill riskera att braka igenom dem. Till våren ska de målas.
Möblemanget jag sett hos Jysk började att reas i måndags, därav svaret på varför Stefan hängde på låset!

Pappa hjälpte mig att sätta ihop möblerna.
 Och fint blev det!

Hjälp behövde jag då jag på något sätt lyckats med att få en inflammation i min vänstra axel, och så ont jag har!
Vet inte om jag känt sådan smärta tidigare - gör så förbenat ont!
Nu knaprar jag tabletter men blir det inte bättre är det tydligen 2 cortisonsprutor som gäller.

På måndag kvällen fick sedan finfint besök från Östergötland.
Pelle, Carro, Lisa och Leo kom och hälsade på.
Så himla kul att ses igen!
Jag lärde känna Pelle och Carro när jag läste uppe i Luleå.
När jag och Stefan flyttade till Linköping så bodde Pelle och Carro där och Stefan lärde känna dem.
I Linköping hängde vi jämt.
Så flyttade vi till Varberg...
Förra året hälsade vi på dem i Ljungsbro dit de har flyttat och i måndags kom de till oss.
Känner hur jag saknar deras sällskap!
Nästa år åker vi till dem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0