Snart börjar allvaret...

...men inte riktig ännu.
Jag har nu semester, dvs inte föräldraledig längre...
Stefan är igång och jobbar sedan 1 vecka tillbaka.
Kommande vecka har vi lite att stå i både nytta och nöje och veckan där på börjar Ismone på fritids och Elis sin inskolning på förskolan.

Tog en titt i frysen idag och den var ganska så tom, helt enligt planerna!
Tänkte ta och frosta av den i morgon så att den sen kan börja fyllas inför hösten.
Tog ut det sista paketet med lingon och gjorde en laddning med rårörda lingon.

I morgon ska jag till arbetsterapeuten och kolla upp min onda tumme, tror inte på hennes diagnos för jag har lika ont fortfarande. Får väl se vad som sägs.
På tisdag ska Elis till sjukgymnasten på habiliteringen och förhoppningsvis få prova ut en gåstol.
Onsdag har vi inget planerat, men är det bra väder så tänkte jag ta en tur ner till torget.
På torsdag får vi kusinbesök, får se vad vi hittar på då.
Fredag har vi inte heller något planerat.
På lördag ska vi på släktträff på Stefans sida.
Söndag är oplanerad ännu så länge.

Sen ska det städas, tvättas, strykas, handlas och allt annat som sig bör.
Men vi tar en dag i taget!

Först och främst tänkte jag kurera min plötsliga förkylning!



Kommentarer
Postat av: Micaela

Håll fredag/lördag blank - jag behöver kramas !!

2012-08-05 @ 22:16:01
Postat av: Veronica

Fredag em eller Söndag?

2012-08-09 @ 08:28:47
URL: http://veromea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0