Surt sa räven

Gick in för att hämta hem min förtjänst och ev ta med mig något plagg hem som inte hade blivit sålt. Tänkte mest då på den fina windstoppern från Polarn & Pyret som jag chansade med att ta med till försäljning. Hade satt en prislapp på 350:- så det var ju en chansning att någon skulle ha med sig så mycket pengar för att köpa den.
Hämtade mitt kuvert och öppnade det för att se hur rik jag blivit ;-) 1852 kronor hur bra som helst tyckte jag. Kollade snabbt igenom prislapparna och såg att jackan inte var såld. Men fanns den kvar att hämta hem? Nope! Någon har tagit med sig jackan utan att betala! Blir så besviken. Visst är det en chansning att lämna saker så här, men ändå!
Grr säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0