Frisk och snart kaninklar!

Var på vårdcentralen med Ismone och träffade den i särklass bästa läkaren jag stött på här i Varberg. Jacob Wennberg, eller om det var Wennerberg hette han och han var bara så bra! Han riktade sig hela tiden till Ismone och förklarade på ett superbra sätt för henne. Hon var ju oxå jätte duktig och redogjorde själv för varför hon var där. :)
Halsprovet visade inte på några baskelusker så det är bara till att vänta ut det onda!
Däremot hittade han en vaxpropp i höger öra, så nu är det bara till att ta kontakt med öronmottagningen för att få sugit bort den...
Alltid ska det vara nåt!

Jag och Ismone åkte sen ner till stan och fixade två julklappar till Elis, en från oss och en från mamma och pappa.
Nästa stopp blev garnaffären där Ismone valde garn till sin kaninsvans. Rosa och grön blev den så att den matchar hennes kaninöron från Liseberg.
På lördag är det dansuppvisning och då ska Ismone vara kanin!

Ikväll har jag nu tillverkat en kaninsvans inför lördagen, i morgon gör jag färdigt hennes kläder och då kommer bildbevis!

I morgon blir det en intensiv dag för Elis; först ögonmottagningen kl 8.30 för att se om det blir några glasögon, sen kl 10 ska vi vara på habiliteringen för att ev prova ut en ortros till hans hand. Men men det är i morgon...

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0