Tomtar tomtar tomtar!

Idag har det flyttat in tomtar på Växthusgränd 8, ja tomtarna bor ju här året om men idag har de fått komma ur sina lådor. Lådorna med advent och julsaker plockades ner förra veckan, och eftersom jag inte själv packat ner de efter förra julen (pga att vi bodde på neonatal i Halmstad då) så visste jag inte var jag hade mina saker. Så allt fick komma ner från vinden, och nu var jag så less på att se lådorna så jag och Ismone packade upp alla tomtar idag.

Men först fick vardagsrummet sig en rejäl städning, därefter fylldes matrummsbordet med tomtar för att sedan börja placera ut dem.
Kan väl säga som så att tomtarna som ska vara i vardagsrummet är på rätt plats, reserande står kvar på matrumsbordet och väntar på att få komma på rätt plats. Men det får vi ta i morgon...

Idag var det oxå premiär för julkalendern på tv.
Ismone och jag gick upp så att vi kunde se premiäravsnittet på morgonen och vi gav den klart godkänt!

Första paketen i Elis och Ismones paketkalendrar öppnades oxå idag.
Ismone fick en Pet Shop figur och Elis en napp.
Undrar vad som döljer sig i morgondagens paket?

Ismone och Elis i februari 2011

Var bara tvungen att lägga in denna bilden på syskonkärlek från februari 2011!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0