Sista besöket på habiliteringen för i år.

Idag var det då dags för ett nytt besök på habiliteringen. Ett besök då vi skulle träffa delar av teamet runt Elis; läkare, sjukgymnast, sjuksköterska och kurator. Jag trodde att de skulle undersöka honom lite mer och ev kunna ge oss lite mer information om hans skada men det var mest vi som fick beskriva hur vi tycker han ändrats sedan sist vi sågs. Hjärnröntgen blir inte av förrän han väger 10 kg och eftersom han precis kommit upp i 7 kg så känns det som att det kommer att dröja...
19 januari så ska han göra en sk CPUP, vad det är förklarar jag en annan gång...
Oxå ska vårdbidrag sökas. Varför får jag ångest varje gång jag ska kontakta försäkringskassan? Kan det vara för att jag och säkert inte bara jag upplever att det är så krångligt med alla deras papper som ska fyllas i...

Men om jag ska summera besöket så var de nöjda med det de såg; en go och glad kontaktsökande kille!
Vi var nöjda med att de var nöjda...

Nu är vi redo för avfärd mot Skåne i morgon, ska bara packa ner det jag lagt fram. Men innan vi åker ska vi ta farväl av Niklas...

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0