Juldagen

Efter en långfrukost tillsammans med Stefans föräldrar och mamma och pappa (kanske ganska självklart eftersom vi var hos dem) så började vi att packa ihop våra saker. Stefans föräldrar packade sin bil full med våra saker eftersom vi inte fick plats med så mycket mer än våra kläder och Elis stol. Därefter körde de mot Varberg, själv så stannade vi och åt lunch, spagetti och köttfärssås innan vi körde hemåt.

Väl hemma så testade vi Den försvunna diamanten - hur kul som helst! Ismone och jag spelade i lag och vi vann!
Därefter testade Ismone och jag spelet Operation, oxå det riktigt kul!

Sen har vi bara softat i soffan framför tv:n.

Ser nu fram emot att läsa i min nya bok och min utlovade sovmorgon i morgonbitti! Sen ska jag ge mig ut på datorjakt!



Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0