Färg, dans och shopping!

Idag har lördagen gått i ett rasande tempo.
Först var det frisördax för mig, håret blir längre och längre och ljusare och ljusare... Riktigt nöjd med färgen nu!
Sen ut i regn och blåst (det var den frisyren det...) för att hämta upp övriga familjen.
Dax för Ismones dansuppvisning.
Ismone har gått på FunkyKids den här terminen och det har varit riktigt riktigt bra. Ismone har trivts och lärt sig massor, det blir en fortsättning till våren. Idag var det avslutnings show med alla grupper och alla var super duktiga. Ismones grupp var kaniner och hon var så stolt och nöjd med sina kläder. Jag var själv riktigt nöjd med min svanskreation! ;)
Tyvärr hade något hänt med telefonen när jag var hos frissan så den hade laddat ur... Fick till två foton före showen sen var det svart!
Har sen i kväll varit och shoppat på Kvantum - lite smått och gott till kvällen.
Hyrde även en film, Kronjuvelen. Nu återstår bara att se om jag håller mig vaken...

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0