Det händer i veckan!

Vecka 50

Måndag: Ismone avslutning på Kyrkis med julspel (där hon spelar Maria) och luciatåg.
Besök på Öppna Förskolan.

Tisdag: Jag ska till den hemska tandläkaren.

Onsdag: Göra julgodis.
Stefan åker till Stockholm.

Torsdag: Jag ska få allergisprutor.
Elis på 1-års kontroll på BVC.
Stefan kommer hem från Stockholm.

Fredag: Julfest på Öppna Förskolan.
Sjukgymnasten och arbetsterapeuten kommer hem till oss med Elis stol och matta (duschstol, hjälm och stödkuddar vågar jag inte hoppas på...)
Lekdejt med Micaela, Noah och Johannes.

Lördag: Svärfar fyller år.
Jag, Stefan och Elis ska på fest hos Pelle och Carmen.
Ismone ska sova hos farmor och farfar.

Söndag: Elis firar sin 1-års dag, med släkt och gudföräldrar.

Synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0